کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو را دوست‌ می‌دارم

تو را دوست‌ می‌دارم!

چرا که‌ تو آزادی‌
در پس‌ِ رنگین کمان‌ِ بی‌پرسش‌ِ سَربَند،
در سایه‌سارِ هر چه‌ نباید کرد!
در بوسه‌های‌ نخست‌ِ هر دیدار،
و آن‌ سوی‌ نگاه‌ِ عاصی‌ام‌
که‌ چشمان‌ بی‌قرارِ هزار پلنگ‌ِ خسته‌
پیش از جهیدن‌ِ واپسین‌ را
با خود دارد !


"
یغما گلرویی"

از مجموعه: اینجا ایران است و من تو را دوست می دارم

دفتر اول: من وارث تمام برده‌گان جهانم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بزرگ فیلسوف کوچک شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://gerioush.persianblog.ir

شعر دفتر عشقتون از کامران رسولزاده است

دریا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

فوق العاااااااااااااده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد