کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دل بستن به تو...

خوردن یک سیب رسیده‌ی سفید
در یک روز شفاف و
روشن زمستانی


محبوب من!
دل بستن به تو
مثل شادمانی نفس کشیدن است
در یک درختزار پوشیده از برف!

"
ناظم حکمت"

---------------------------------------------------------------


دفتر عشق:

شعر هایم
به تمنای چشمان توست
چشمهایت را نبند
هستی ام به باد می رود...

"منبع: نت"


نظرات 8 + ارسال نظر
رز دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
من دنبال این شعر به زبان ترکی هستم ٫ می تونید کمکم کنید؟
خوردن یک سیب رسیده‌ی سفید
در یک روز شفاف و
روشن زمستانی

محبوب من!
دل بستن به تو
مثل شادمانی نفس کشیدن است
در یک درختزار پوشیده از برف!

"ناظم حکمت"

دخترشهریورماه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ق.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

ســرم را نــه ظلــم مــی تــواند خــم کنــد،
نــه مــرگ،
نــه تــرس!
ســرم فقــط بــرای بــوسیــدن دســت‌هــای تــو
خــم مــی شــود ...


"ناظم حکمت"

فرزانه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

غیبتتون طولانی شد خوبید؟؟؟؟
من مدام سرمیزنم به وبلاگتون

سانا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
من همیشه به وبتون سر میزنم و خیلی می دوستمتون
برا نمایشگاه کتاب پیشنهادی ندارید؟

... پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
چرا جدیدا اپ نمیکنی داداش؟؟؟؟

ماسح پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام !
به همین سادگی دعوتید!
http://hagheghat.persianblog.ir/

یک زن سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://telvaseh.persianblog.ir

با احترام؛
ممکن است اسم و خواننده آهنگی که روی وبتان هست را بفرمایید؟ در واقع به شدت هم دنبالش گشتم ولی نبود...
سپاسگزار خواهم بود.

سلام. راستش خودم هم اسم آهنگ و خواننده اش رو نمیدونم!
یک روزی یک جایی دیدیم و شنیدیم. ما هم مثل شما بسیار از این آهنگ خوشمان آمد و کد موزیکش رو درآوردیم (البته با ترفندهایی!)
و این شد که الان شما دارین اینجا گوش میدین.
هر کس نام خواننده این آهنگ رو میدونه به ما هم بگه که بسیار سپاسگذار خواهیم شد.

حسین غلامی خواه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.hghkh.blogfa.com

سلام.احسنت به سلیقه تون.
لینکتون میکنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد