کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کمی با من بنشین

کمی با من بنشین

تا در آن نقشه جغرافیایی عشق، تجدید نظر کنیم

بنشین تا ببینیم

تا کجاها مرز چشمان توست

تا کجاها مرز غم های من

کمی با من بنشین

تا بر سر شیوه ای از عشق

به توافق برسیم ...

 

"نزار قبانی"

-----------------------------------------------------------


دفتر عشق:

شرمسار دستان توام

وقتی به جای دستان من قلم در دست می گیری

تا بگویی دلتنگی .

"از: فرید"

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام. من دنبال اصل این شعر هستم به زبان عربی. شنا میتونید کمکم کنید.
شرمسار دستان توام وقتی به جای دستان من....

فریبا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

گل ناز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ http://golenazj.persianblog.ir/

بیماری ِ قلبی
مُسری نیست ...
بگذار ببوسم اَت
تلخی
عوارض ِ جانبی ندارد ...

"علی صالحی"
http://salehia.persianblog.ir/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد