کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی تو را دوست می دارم

وقتی تو را دوست می دارم

بارانی سبز می بارم

بارانی آبی

بارانی سرخ

بارانی از همه رنگ

از مژگانم گندم می روید

انگور

انجیر

ریحان و لیمو

وقتی تو را دوست می دارم

ماه از من طلوع می کند

و تابستانی زاده می شود

گنجشکان مهاجر باز می آیند

 وچشمه ها سرشار می شوند

وقتی به قهوه خانه می روم

دوستانم

گمان می کنند که بوستانم ...

 

از: نزار قبانی

 

برگرفته از کتاب: بلقیس و عاشقانه های دیگر

ترجمه: موسی بیدج ، نشر ثالث ، چاپ چهارم 1390

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

محشره

[ بدون نام ] جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

بسیار زیباست

ممنونم از حسن اتخابتون در اشعار

جودی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://http://anjomane-adabiye-mamasani.niloblog.com/

خیلی نزار قبانی رو دوست دارم به منم یه سری بزن

میلاد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

مرسی خیلی جالب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد