کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

پشت این عکس

پشت این عکس

نمی تواند دیوار باشد

من پشت این عکس

با تو قدم زده ام.

 

"کامران رسول زاده"


برگرفته از کتاب: «فکر کنم باران دیشب مرا شسته, امروز توام»

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترشهریورماه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

اسمش را خودکشی نگذار ،
حتی نهنگی مثل من
که عمق اقیانوس را دیده
دلش برای سواحل تو تنگ می‌شود.


کامران رسول زاده

مهسا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

دوست داشتن‌ات را از سالی به سال دیگری جابه‌جا می‌کنم
انگار دانش‌آموز مشق‌اش را در دفتری تازه پاک‌نویس می‌کند.
رسید صدای تو، عطرتو، نامه‌های تو
و شماره‌ی تلفن تو و صندوق پستی تو
می‌آویزمشان به کمد سال جدید
تابعیت دائمی در قلبم را به تو می‌دهم
تو را دوست دارم
هرگز رهایت نمی‌کنم بر برگه‌ی تقویم آخرین روز سال
در آغوشم می‌گیرمت
و در چهارفصل می‌چرخانمت ...
نزار قبانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد