کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

جهان چیزی شبیه موهای توست

جهان چیزی شبیه موهای توست،

سیاه و سرکش و پیچیده

خیال کن چه بی‌بختم من!

که به نسیمی حتی

جهانم آشوب می‌شود...

 

"کامران رسول زاده"


برگرفته از کتاب: «فکر کنم باران دیشب مرا شسته, امروز توام»

-----------------------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

چیز دیگری نمی خواهم.
شاید فقط سهمم را!
از آغوش تو ...
که روزها به جنونم می کشد
شب‌ ها شاعر…!

"منبع: نت"

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب.م شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://http:/

رویِ دَســــــتِ " شَـــ ـــب " مانــــــده ام ...!

دیگــــــر حتــــــی ...

" خــــ ــواب " هــــــم مــــــرا نمــــــی بَــــــرَد ............!

مهسا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می‌آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم ...
ناظم حکمت

سانا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://32ominrooz.blogfa.com

این روز ها عجیب دیوانه شده ام

حسادت می کنم به عکس سال های پیشمان !

وقتی آن طور عاشقانه او را در آغوش کشیده ای !

من چند سال پیش را!
اسم انتشارات کتاب ها رو هم میشه بزارید

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

پشت این عکس

نمی تواند دیوار باشد

من پشت این عکس

با تو قدم زده ام.


کامران رسول زاده

دخترشهریورماه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

دارم به اجــزای تشکیــل دهنــده‌ام،
تجــزیــه مــی‌شــوم!
آب،
بــاد،
خــاک
و ایــن آتــش
کــه تــو بــه جــانــم انــداختــه‌ای . . .


کامران رسول زاده

ل.م سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

دستم به تو نمی رسد،
حتی در شعرهایی
که با دست خودم می نویسم..
پس هم ‏چنان
در ارتفاع دورترین استعاره ‏ها بمان!
مباد
که دست کسی به تو برسد...

مهتاب سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

دیوانه ام !

کم دارم

دو تخته

که زیر سر تو بگذارم

موهایت را به ان با فاصله ببندی

تا من

گیتاربدست دیوانه ای باشم

که سمفونی خنده هایت را به

بتهوون فخر بفروشم

هومن شریفی



ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد