کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کمی به من برس!

کمی به من برس!

من از رسیدن به تو

حالم خوب می‌شود.

 

"کامران رسول زاده"


از کتاب: «فکر کنم باران دیشب مرا شسته, امروز توام»

 

   

 

درباره شاعر:

کامران رسول‌زاده شاعر، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و خواننده ایرانی متولد 4 اسفندماه سال 1356 در تهران است.

از سال 75 همزمان با پذیرفته‌شدن در رشته مهندسی نرم‌افزار، موسیقی سنتی و شعر را آغاز کرد. به دلیل علاقه شخصی و آشنایی که با قیصر امین پور داشت ، با خانه شاعران آشنا شد و از این طریق وارد فضای جدی تری از شعر و ترانه گردید. نزد استاد جواد جواهری، اصول آواز سنتی و ردیف آواز ایران را تا دوره پیشرفته گذراند و یک دوره تئوری موسیقی هم نزد آقای شهرام مظلومی تا دوره هارمونی طی نمود و سپس به شناخت و ساخت ملودی پرداخت. آلبوم بی‌سرانجام، اولین مجموعه با ترانه‌ها، ملودی‌ها و به خوانندگی او است که در اوایل زمستان 1387 به بازار عرضه شد . آلبوم بهانه نیز دومین آلبوم او بود که منتشر شد.

پس از آن ترانه های آلبوم "چشمات" با صدای مهرنوش را نوشت و آهنگسازی نمود که این آلبوم موفقیت چشمگیری کسب کرد .

هم چنین مجموعه‌ای از اشعار این هنرمند توسط انتشارات مروارید در قالب کتاب عرضه شده است.

آثار منتشر شده:

«فکر کنم باران دیشب مرا شسته, امروز توام» ، نشر مروارید - چاپ اول: بهار 91 ، چاپ سوم: زمستان 91

وبسایت شاعر:

http://www.kamranpop.com

نظرات 5 + ارسال نظر
ساره پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ب.ظ

من عاشق شعرای آقای رسول زاده هستم، شما نمیدونید چطور میشه باهاشون در ارتباط بود؟

حدیث یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام استاد,javascript:void(0javascript:void(0););javascript:void(0);javascript:void(0);منوهنوزیادتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.....اصفهان؟شهرکتاب؟شماره؟یادتون بیاددیگه..javascript:void(0);..

الان شما با کی بودین؟

sun daughter جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

تو ماه را از آسمان شهر بُرده‏ ای،
من انعکاسِ بودنِ تو را
میان حوضِ خانه
از کجا بیاورم؟...


کامران رسول زاده

مهسا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

یک تور ماه‌گیری ساخته‌ام
امشب می‌خواهم ماه را شکار کنم
آن را دور سرم چرخ خواهم داد
و قرص بزرگ ماه را خواهم گرفت .
فردا نگاهی به آسمان بکن ،
اگر ماه در آن ندیدی
بدان که آخر سر شکارش کردم
و انداختمش توی تور .
اما اگر ماه هم‌چنان می‌درخشید
یک ذره پایین‌تر را نگاه کن
و مرا ببین که با ستاره‌ای
در تور ماه‌گیری‌ام در آسمان پرواز می‌کنم

شل سیلور استاین

دخترشهریورماه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

بــه کســی کــه عــاشــق تــوســت
بگــو
هــر روز
بــا زیبــاتــریــن تعــابیــر جهــان
بیــدارت کنــد!
مــن اینجــا هــر شــب
تــو را
بــا زیبــاتــریــن تعــابیــر جهــان
بــه خــواب مــی سپــارم . . .


کامران رسول زاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد