کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عبور تو در کوچه ها

دیروز
عبور تو در کوچه ها وزید
و هنوز،
دهان پنجره ها باز مانده است

"
ابوالفضل پاشا"

---------------------------------------------------------

دفتر عشق:

آدم ها را گاهی باید رها کرد بروند... اسارت از یادشان می برد مهربانیت را .

منبع: نت


نظرات 4 + ارسال نظر
ژاله پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.ma2ta-7068.blogfa.com

عالی بود


بی نظیر بود

معرکه...........

به همچین وب و همچین نویسنده ای باید افتخار کرد

ho_mf پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

خیلی زیبا بود

مهسا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ


گفت: روزت به‌خیر
و ندانست ...
روزها نیز بی‌تو بی‌خیرند
سیدعلی میرافضلی

roya سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://romantick.blogfa.com

مساوی شدیم ..

"من " آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

"تو" آنقدر نخواستی که هیچ چیز از "من " را ندیدی,

من به تو نگاه کردم تو به ساعت...

تو قرار داشتی و من بی قراری.

دوستت داشتم و نفهمیدی ؛و این تقصیر تو نبود ،

قدت به عشق نمیرسید!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد