کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دزدیدن نگاه از چشمان تو

چه قدر دزدیدن نگاه
از چشمان تو لذت بخش است
گویی تیله‌ای از چشم‌ام به دلم می‌افتد
بانو!

با مردی که تیله‌های بسیار دارد
می‌آیی؟

از: کیکاووس یاکیده

نظرات 9 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 04:21 ب.ظ

شعر ها حرف ندارن.
همسر یاکیده کین؟

pary جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

دست مرا بگبر
که باغ نگاه تو چندان شکوفه ریخت
که هوش از سرم ربود
من جاودانی ام که پرستوی بوسه ات
بر من دری ز بهشت خدا گشود
اما چه میکنی دل را که در بهشت خدا هم غریب بود!

عطیه موسوی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

با مردی که تیله های بسیار دارد....این عالیه....

مهدیس دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

خداوند بهترین صدا را به شما هدیه داده که بهترین شعرهای خودتونو با صدای زیبایی که دارین اجرا کنید...

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

آقای یاکیده شمابی نظیرین.خداهمه چیزروبه شمایه جاداه.بهتون تبریک می گم وبراتون آرزوی موفقیت دارم.

مطهره پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

اقای یاکیده اگه بهتون بگم محشرین تکین بی نظیرین باور می کنین؟شما برخلاف نقش تون در هوش سیاه بسیار بسیار عاطفی هستید.من یکی که بعضی اوقات نقش تون رو تو فیلم جدی میگیرم.

مریم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

شهره خانم دیگه به عشق من نگاهم نکه .وگرنه نصفت میکنم

شهره دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

عاششششششششششششق شخصیت کیکاووس یاکیده ام...

مهسا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ


حالا که رفته‌ای
پرنده‌ای آمده است
در حوالی همین باغ روبرو
هیچ نمی‌خواهد ،
فقط می‌گوید:
کو کو ...
محمدرضا عبدالملکیان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد