کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می توانی حرف بزنی

می توانی حرف بزنی

برای هر کسی دست تکان دهی

دست بدهی به هر کس

که دوستت ندارد مثل من

به گنجشک ها بیشتر از من فکر کنی

به من دورتر از مرگ

گوشی ات پر از اسم هایی باشد که من نیستم

همیشه پس از صدایم عذر بیاوری

به جایم نیاوری هیچوقت

بخندی که روبرویت نیستم

خط بزنی لب هایم را

از روزهایی که بوسیده ای

از من کنار تر بکشی

خودت را

جمع کنی

پشت توری که عروس می شدم

پشت گوش بیاندازی حرف هایت را

موهایم را که توی صورتت بود

بالا بیاندازی قرص های فراموشی مرا

آب را

و دکمه های هم‌آغوشی ام را

اصلا فراموش کنی نوشیدنم را

مثل شیر مادرت حرامم کنی

توی چهار خانه ای که پیراهن تو نیست

توی خانه ای که

هم خانه ام نیستی !

 

"ناهید عرجونی"

نظرات 3 + ارسال نظر
ماجده یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://1377donya.blogfa.com/

واقعا عالیه،به منم سر بزن

roya دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://romantick.blogfa.com

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست.

گاهی

به علت حضور کسی در کنارت است

که حواسش

به نگاه عاشق تــــــــــو

نیست...

ل.م دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

این شعر فوق العاده زیباست نیمای عزیز. ممنون از انتخاب خوبت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد