کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می خواهم با کلماتم...

می خواهم با کلماتم

رمانی قد و قواره ات ببافم

بعد

آنقدر بخوانم و بخوانند

که چیزی به تنت نماند.

 

می خواهم با لب هام

نقطه نقطه بر تنت گل بنشانم

بعد

باغم را تماشا کنم

این باغ من است.

 

می خواهم با چشم هام

برای پیکرت لباس برازنده کنم

بعد

لباس ها را در بیاورم

از پیکری که خودم تراشیده ام.

 

می خواهم با دست هام

تنت را برسانم به خدا

بعد

دست به دامن خدا شوم.

 

"عباس معروفی"

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.negahivayadi.blogfa.com/


چرا پنهان کنم ؟
راز آن است که
کس نداند
اما خدا می‌داند.
و تو هنوز نمی‌دانی
که من
چقدر دوستت دارم

عباس معروفی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد