کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

... به هم نرسیده‌ایم هنوز!

گفتی این‌جا نشد

آن دنیا به‌ هم می‌رسیم

نگاه کن!

ما مُرده‌ایم،

ولی به هم نرسیده‌ایم هنوز!

 

"رضا کاظمی"

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ http://romantick.blogfa.com

سلام نیمای عزیز
تولد نازنین مریم مبارکـــــ

ل.م چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

آرام باش عزیز من , آرام باش
حکایت دریاست زندگی
گاهی درخشش آفتاب ،
برق و بوی نمک ،
ترشح شادمانی
گاهی هم فرو می رویم ،
چشم های مان را می بندیم ،
همه جا تاریکی است ،

آرام باش عزیز من
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون می آوریم
و تلالو آفتاب را می بینیم
زیر بوته ای از برف
که این دفعه
درست از جایی که تو دوست داری طالع می شود
(شمس لنگرودی )

سیاوش مسیحا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://siavakhsh.blogfa.com/

سلام دوست من.
لذت بردم.
درباره شعر اولت.: جالب است، آنطرفی ها ماند ما نمی گوید در آن دنیا میبینمت، می گویند در دنیایی دیگر می بینمت. و این برمیگردد به اعتقاداتشان که شبیه تناسخ است.
ودرباره ی شعر اولت یاد دفتر شعر از امیر آقایی افتادم تحت عنوان: "من از جغرافیای جهان، فقط راه خاه ام را بلدم."
خودم اما می گویم: من از جغرافیای جهان کوه شانه ات و دره ی چانه ات را بلدم و...
.موفق باشی دوست من.
در ضمن پیوند شدی.

دخترشهریورماه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

هرچه قدم هایم را میشمارم

به آخر نمی رسم

چه بی انتهاست

شب چشم هات


"رضا کاظمی"

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

عجب است دریا...

همین که غرقش میشوی

پس میزند تو را...

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

کنارتو در باران قدم میزنم
چتر برای چه؟
...خیال که خیس نمی شود

عاشقانه های حوا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

بــــــرای چشمـهایت !!! بــــــرای مـن ... بـــــرای دردهـــایم ... بـــــرای مـــا... بـــــرای این هــمه تنـــهایی ... ای کــــــاش خــــــــدا کاری بــــکند ...!

احمد سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.negahivayadi.blogfa.com/

تنهایی
شاخه‌ی درختی‌ست پشتِ پنجره‌اَم
گاهی لباسِ برگ می‌پوشد
گاهی لباسِ برف
اما، همیشه هست !

رضا کاظمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد