کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

داشتم نگاهت می کردم

داشتم نگاهت می کردم
نگاهت می کردم...
گفتم وای! چه زیبا شده ای! بانوی من!
دستم را گرفتی
خدا گفت: چه لحظه‌ی باشکوهی!
شماها عشقبازی کنید, من هم خدا می شوم و...
خلقت جهان را شروع کرد
سه روزش صرف اندام تو شد
سه روزش خرج دست های من
روز هفتم صدای تو را جوری درآورد که تا ابد دلم بریزد...

"عباس معروفی"

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

گاه یک ستاره
یک ستاره گاهی
می‌تواند حتی در کف یک پیاله‌ی آب
خواب هزار آسمان آسوده ببیند !
آن‌وقت تو می‌گویی چه ؟
می‌گویی یک آینه برای انعکاس علاقه
کافی نیست !؟
سیدعلی صالحی

miss H دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://khakestariii.blogsky.com

عالی بود . . .

احمد دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.negahivayadi.blogfa.com/

خوشبختی
تعریف های گونه گون دارد
به تعداد آدم های دنیا
عمر من یکی
به خوشبختی قد نمی دهد
گل قشنگم !
...
می دانم در انتظار تو
فرو می شکند
و تو خوب می دانی که من
خوشبختی نمی خواهم
تو را می خواهم .

عباس معروفی

نیما جان شعر فوق العاده ایی بود دست مریزاد

دخترشهریورماه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

هنوز خیره شدن در چشمان تو

شبیه لذت بردن ازشمردن ستاره

در یک شب صحرای یست

و هنوز اسم تو تنها اسمی است

در زندگی من

که هیچ کسی نمی تواند چیزی در موردش بگوید

هنوز یادم می آید

رود..رود..غار..غار..وزخم..زخم

وبه خوبی بوی دستانت را به یاد دارم

چوب آبنوس و ادویه ی عربی پنهان

که بویش شبها از کشتی هایی می آید

که به سوی نا شناخته ها می روند

اگر حنجره ام غاری از یخ نبود

به تو حرفی تازه می گفتم.


"غاده السمان"

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد