کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

با من حرف بزن...

با من حرف بزن
مثل یک پیراهن نارنجی با روز
مثل وقتی که ابر
صرف شستن یک سنگ می کند.
مثل وقتی که صرف همین شعر می شود
با من حرف بزن
مثل یک بازی در وسط تابستان
و به چیزی فکر نکن
و به چیزی فکر نکن
می دانم
زمین گرد است
و جاذبه
در پای درختان سیب بیشتر است.

"زنده یاد غلامرضا بروسان"

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 05:59 ب.ظ

زیبا

روحش شادیادش سبز

با من حرف بزن شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 03:48 ق.ظ

چیزی نمانده
با هم میرسیم
به هر آنچه دل در انتظارش بود
به هر آنچه که نامش را برایمان گذاشتند آرزو
چه تفاوتی دارد چه زمان باشد
وقتی به چیزی که معنایش برایشان آرزو بود
با هم میرسیم
چیزی نمانده...

علی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

خد رحمتشون کنه / خودشو خانمش و دخترش

دخترشهریورماه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/


جای تو خالیست
در تنهایی هایی که مرا
تا عمیق ترین دره های بی قراری می کشانند


جای تو خالی ست
در سردترین شبهایی
که لبخند های مهربانی را به تبعید می برند

جای تو خالی ست
در دریغ نا مکرری
که به پایان رسیدن را فریاد می کنند .

جای تو خالی ست
در هر آن نا کجایی که منم ...

مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://LALIQUEME.BLOGFA.COM

افتادم و بلند شدم
چون چتری که باز می‌شود و
بسته می‌شود
زمستان بود
بوسه آتش زدیم و گرم شدیم
تو را برداشتم
و بر بوسه‌هایم زمین زدم
غلامرضا بروسان

مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

یک تور ماه‌گیری ساخته‌ام
امشب می‌خواهم ماه را شکار کنم
آن را دور سرم چرخ خواهم داد
و قرص بزرگ ماه را خواهم گرفت .
فردا نگاهی به آسمان بکن ،
اگر ماه در آن ندیدی
بدان که آخر سر شکارش کردم
و انداختمش توی تور .
اما اگر ماه هم‌چنان می‌درخشید
یک ذره پایین‌تر را نگاه کن
و مرا ببین که با ستاره‌ای
در تور ماه‌گیری‌ام در آسمان پرواز می‌کنم
شل سیلور استاین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد