کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چند دقیقه دیگر وقت داری

چند دقیقه دیگر وقت داری
تا به من نگاه کنی
به من، به چشمانم،
و به قلبی که برای تو می تپد
این شب و این باران
و تو
چند دقیقه دیگر وقت داری
تا به من نگاه کنی
پیش از آن که کاملا ً تمام شوم ...


"آنتوان دوسنت اگزوپری"

--------------------------------------------------


دفتر عشق:

از تــــو چه پنهان ،
گاهی آنقدر خواستنی می شوی
که شروع می کنم
به شمارش تــک تــک ثانیه ها
برای یک بار دیگر رسیدن ،
به تـــــــــــو

منبع: نت

نظرات 4 + ارسال نظر
acieh دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

عالی بود. سپاس

مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://LALIQUEME.BLOGFA.COM

دستم را زیر سرم می‌گذارم
و به خواب می‌روم ،
من و دستم
هر شب، خواب تو را می‌بینیم ،
عزیزم
ما حتمن عاشق همیم که این‌همه از هم دوریم .

::::

ساده زندگی کردم
اما مرگم مشکوک به نظر خواهد رسید
پیدایم می‌کنید
با ناخن‌هایم، با موهایم و استخوان دلم
که گودالی تاریک را روشن کرده است .
غلامرضا بروسان

آرش امینی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://royayebadkhim.blogfa.com

زن

مردش به جنگ رفته بود

که موهاش را تراشید!

درخت

پرنده‌اش پریده بود

که پاییز نرسیده برگ‌ریزان کرد!



چه‌قدر دردشانْ شبیه هم است این‌ها!

رضا کاظمی

[گل]

ل.م چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ


داشتم نگاهت می کردم
نگاهت میکردم...
گفتم وای!چه زیبا شده ای!بانوی من!
دستم را گرفتی
خدا گفت؛چه لحظه ی باشکوهی!

شماها عشقبازی کنید,من هم خدا می شوم و...
خلقت جهان را شروع کرد
سه روزش صرف اندام تو شد
سه روزش خرج دست های من
روز هفتم صدای تو راجوری درآورد که تا ابد دلم بریزد...
( عباس معروفی )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد