کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

می خواهی با انگشتانم روی تنت نقاشی کنم

می خواهی با انگشتانم

روی تنت نقاشی کنم
بعد توی آینه نشانت دهم
که در بهشت ایستاده ای
با سیبی گاز زده ؟
می شود اگر دستم خط خورد
از اول شروع کنم ؟
اصلاً می شود از بهشت برویم
تا ببینی چیزی کم نیست ؟

می خواهی با چشمهام
تو را نفس بکشم
که دلت بریزد و لبهات بلرزد ؟

می خواهی کف دستت را بو کنم
ببینم بوی کدام گیاه کمیاب
در سرم می پیچد امروز ؟

می خواهی بنشینی توی بغلم
که برات کتاب بخوانم ؟
می شود آرام بنشینی و گوش کنی ؟
می شود آنقدر نفسهات نریزد روی گردنم ؟
آه
می شود دیگر کتاب نخوانیم ؟

می شود آنقدر بوسم کنی
که یادم برود دلم چی می خواست ؟


"عباس معروفی"

--------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

این بار حصار کلمات را می شکنم و دلم را به قاصدک های آواره می سپارم. برای از تو گفتن نیازی به کلام نیست. از تو که بگویم اشکی بی بهانه از آسمان چشم هایم می بارد.  واژه ها در رگ سخنم می جوشد و جملات در نوک قلم به رقص در می آیند و می نگارد، می نویسد از غم  و از دل تنگی ها و این که هنوز دوستت دارم.

"منبع: نت"

 

نظرات 6 + ارسال نظر
گل ناز پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

خیلی زیبا بود. مرسی.

نرگس پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://151349.blogfa.com

چقدر شبیه اشک های من شدی

وقتی صدایت می کنم نمی آیی

دخترباران چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

این اشعارت
دیوانه ام میکنه...

شبیه خودم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://artia.persianblog.ir

به همین خیالهای عاشقانه کلمه ها جان می گیرند. این طور...

ل.م دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

و تو انگار کن که هرگز نبوده‌ای
و من هرگز به نبودن تو
بودن را
چنین حقیر نینگاشته‌ام.

... با سرانگشت
لب‌هام را ببوس
بگذار بین پرستش و عشقبازی
آونگ شوم
در خاطره‌ی بشر
چون زنگ کلیسا
در بلندای هستی.

من به گریه التماس می‌‌کنم
یا گریه به من؟

و تو انگار کن از آغاز بوده‌ای
مثل خدا
و مرا آفریده‌ای
مثل نگاهت
یا خنده‌هات
( عباس معروفی )

محندص دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://bayadeto.blogfa.com

سلام ممنونم که اومدین
اجازه هست لینکتون کنم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد