کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

همه ی این ها برای توست

همه ی این ها برای توست

تا لبخندی بزنی
و من
آرام بگیرم

ساز دست هایم را کوک کرده ام
تو را می شناسند
مگر می شود
خاطره باشد و تو نباشی .. ؟

کافی ست
نه با چشم
با دل ات
من را بخوانی.

"سید محمد مرکبیان"

---------------------------------------------------------------


دفتر عشق:

من از اوج سکوت تو بیم دارم. از آن لحظه های خیس گرم و خاکستری. من از زیباترین پیش آمد این روزها که ماندن است بیم دارم. مرا در بر بگیر و فریاد بزن. صحنه های تاریک ذهنم به هوش سیاه و مصنوعی من لبخند می زند. آن هنگامه ی تاریک و گرم چه آسان و چه آسوده می لغزی در تنم و صدای آه بلندی که می گوید وقت تنگ است و فریادت در آن عصر خاکستری، زمزمه وار در گوشم می چرخد هنوز.

"منبع: نت"


نظرات 1 + ارسال نظر
سرو سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.gharargahedelam1364.blogfa.com

سلام..من خیلی وقته که به وبلاگتون سر میزنم...شاید دوسال..خواستم بگم شعرهای اتنخابیتون خیلی نابه...و حرفهای دل من...اگر وبلاگ شما و وبلاگهای شبیه وبلاگ شما که هدفشون فقط شعر و روحیه گرفتن از شعر هست، نبود...من قطعا تا الان نابود شده بودم...من فقط با خوندن این اشعاار ناب هست که زنده ام...که زنده موندم...همین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد