کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

از لحظه ای که با شب هم بستر شدم

از لحظه ای که با شب هم بستر شدم

از میان تمامی ستارگان

چشمان تو را

تنها چشمان تو را برگزیدم

و از تمامی رودخانه ها

اشکت را.

 

از تمامی امواج

یکی

تنها یکی:

موج تفکیک ناپذیر اندام تو را.

 

گیسوانت

تار به تار

مو به مو از آن من ِ باد

و از تمامی سرزمین ها

تنها قلب وحشی تو، موطنم.

 

"پابلو نرودا"

--------------------------------------------------------------


دفتر عشق:

مـی دانـی؟!
مـدت هـاسـت
ایـسـتـاده ام بـر فـراز ِ اتـفـاقـی کـه
نـمـی افـتـد !...

"منبع: نت"


+ بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی! فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری! تموم که شد بغلش کنی و آروم در گوشش بگی: با من نجنگ! من دوستت دارم. ..

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://LALIQUEME.BLOGFA.COM

گاهی...چقدر بعد اینکه میاد وبغلت میکنه آروم میشی...

محمد شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://sedayedaroon.blogfa.com

یه سوال داشتم
این که مینوسید در آخر شعر های آبی رنگ "منبع نت" دقیقا نت چیه؟
آخه من از خیلیاشون خوشم اومده و دوست دارم تو محیطهای دیگه هم به اشتراک بذارمشون ولی چون این کار رو قطعا بدون درج اسم شاعر و نویسنده انجام نمی دم خواستم بدونم این "نت" وبلاگه؟ نویسنده اش کیه؟ آیا کار خودتونه؟

گل ناز شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

فردا
با عطری که دوست دارم
به باد بپیچ
می خواهم قرنی را از یاد ببرم...

---
روزبه سوهانی

سروین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

ایستاده ام….
تنها….
پشت میله های خاطرات دیروز
این جا ….
انگشت هایم را می شمارم
یک.
دو..
سه…
ودست های تو در هم فرو رفته اند
تو ….
غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی
که مهربانی ات را ثابت کنی
ولی….
ولی نفهمیدی که من
آن سوی خیابان
انتظارت را می کشم
تو بی وقفه فریاد کشیدی…
ومن ….
دیگر آزارت نمی دهم
زین پس….
قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم
مطمئن باش…
هنوز هم قافیه را به چشمان تو
می بازم.…
مطمئن باش!!!

سروین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ


+ همین کارو کردم. امیدوارم فایده داشته باشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد