کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت دارم و همین غمگین‌ترم می‌کند!

دوستت دارم

و همین غمگین‌ترم می‌کند

وقتی که نمی‌توانم چهار فصل جهان را

بر شانه‌های تو آواز بخوانم

وقتی که بادی

برگ‌هایت را از من می‌گیرد...

درخت بالابلند من!

باور کن این همه خواستن غمگین است

برای پرنده‌ای که از کوچی به کوچ دیگر پرواز می‌کند...

 

از: مریم ملک دار

-----------------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم... خیلی !

"منبع: نت"

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:22 ق.ظ

غمناک زیبااا

ایمان صابر دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://iman-saber.blogfa.com

مانده‌ام
چگونه تو را فراموش کنم
اگر تو را فراموش کنم
باید سال‌هایی را نیز که با تو بوده‌ام
فراموش کنم
دریا را فراموش کنم
و کافه‌های غروب را
باران را
اسب‌ها و جاده‌ها را
باید دنیا را
زندگی را
و خودم را نیز فراموش کنم
تو با همه‌ چیز درآمیخته‌ای!!
"رسول یونان"

دخترشهریورماه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://dokhtaresharivarmah.mihanblog.com/

گفتی: غزل بگو! چه بگویم؟ مجال کو؟
شیرین من، برای غزل شور و حال کو؟
پر می‌زند دلم به هوای غزل، ولی
گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟
گیرم به فال نیک بگیرم بهار را
چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟
تقویم چارفصل دلم را ورق زدم
آن برگ‌های سبزِ و سرآغاز سال کو؟
رفتیم و پرسش دل ما بی‌جواب ماند
حال سؤال و حوصله‌‌ی قیل و قال کو؟

قیصر امین پور

سروین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://Sarvin1363.blogfa.com

آنقدر مرا سرد کرده بود!...

از خودش!...

از عشق!...

که بجای دل بستن یخ زده ام

آهای مردم روی احساسم پا نگذارید !!!

لیز میخورید!...

صحرا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://rooyayekhis76.blogfa.com

ریچارد رایت

آبیِ این آسمان

چنان صدای بلندی دارد که می توانیم آن را

تنها با چشم هایمان بشنویم.

سلام وبلاگت خیلی قشنگه اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سری بز ن خوشحال میشم



گل ناز یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://golenaz1.persianblog.ir/

یکی باید باشد که آدم را صدا کند..
به نام کوچک اش صدا کند..
یک جوری که حال آدم را خوب کند..
یک جوری که هیچ کس دیگر بلد نباشد..
یکی باید آدم را بلد باشد...

---
مریم ملک دار

ل.م یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

اکنون بیا هیزم جمع کنیم
و آتش را در....کوهستان
به نظاره بنشینیم.
( خیلی زیبا بود ممنون )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد