کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوتاه ترین شعر

کوتاه ترین شعرم را برای تو سرودم: بوسه!

 

"رضا کاظمی"


نظرات 2 + ارسال نظر
رویا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://romantick.blogfa.com


ای مهربانتر از من
با من
در دستهای تو
آیا کدام رمز بشارت نهفته بود ؟
کز من دریغ کردی
تنها
تویی
مثل پرنده های بهاری در آفتاب
مثل زلال قطره باران صبحدم
مثل نسیم سرد سحر
مثل سحر آب
آواز مهربانی تو با من
در کوچه باغهای محبت
مثل شکوفه های سپید سیب
ایثار سادگی است
افسوس آیا چه کس تو را
از مهربان شدن با من
مایوس می کند؟

"حمید مصدق"

فـآطِمه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

رضا کاظمی :)
شعرای دفتر عشقتون میشه بیشتر کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد