کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

شام آخر ...

سـال ها  دل  گرو  مِهــــر گُل  روی تو بود

سال ها در سر من ، عطر خوش بوی تو بود

 

جان دل خسته‌ی من غرق به  سرداب زمان

سال ها بنــد دلـم ، سلسلـه ی  موی  تو بود

 

قلب  آشفته ی  من  ، از  نفـس افتاد ،  دمی

که غضب  در نگه  و نرگس  مینوی تو بود

 

یاد آن لحظه  به  خیر ، شام  وداع  من و تو

چه  طربناک  شبی ؛ در خم  گیسوی تو بود

 

منِ   دل مرده  ،  تویی  آب   حیــات   ابدی

جان  من مات  تن و آن رخ  دلجوی تو  بود

 

یاد  آن پنجره  و  کوچه ی  پر عشق به  خیر

چشم  مشتاق دلم ، هر شبه  بر سوی  تو بود

 

تویی آن  کعبه ی  مقصود  و  دلم عابر مست

خسته پا جان حزین ،هر شبه  ره پوی تو بود

 

زهره خاموش شده  رو به افول آن همه عشق

سال ها  ماه  شبش ، پرتو  آن  روی  تو  بود

 

از: زهره طغیانی

برگرفته از کتاب: پنجره‌ای رو به دل / انشارات مرسل / چاپ اول 1388

-------------------------------------------------------------------


پنجره‌ای ساخته‌ام رو به دل غریبم

حیف که پَر نمی‌کشد مرغ دل نجیبم

باز کن این پنجره را بشنو تو حرف دلم

ببین که از فراق تو خسته و بی‌شکیبم


     


درباره شاعر

وبسایت شخصی شاعر

-------------------------------------------------

آثار چاپ شده:

رمان "عشق ابدی" - 1386

مجموعه شعر "پنجره‌ای رو به دل" – 1388

مجموعه شعر "قنوت شبانه" – 1390

مجموعه شعر "شب و تنهایی" – 1390

***

لیست کتاب های چاپ شده شاعر در وبسایت انتشارات مرسل

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد