کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

انعکاس

گاه یک ستاره

یک ستاره گاهی
می‌تواند حتی در کفِ یک پیاله‌ی آب
خوابِ هزار آسمانِ آسوده ببیند!
آن وقت تو می‌گویی چه ...؟
می‌گویی یک آینه برای انعکاسِ علاقه
کافی نیست!؟


از: سید علی صالحی

----------------------------------------------------------------------------


دفتر عشق:

چه خوب می‌شد

یک دور، دور خودت بگردی،

دور و برت را کامل نگاهی بیندازی،

کمی خیالت را دست کاری کنی

و جایی برایم گوشه ی دلت بگذاری

جایی که جای هیچ کس نیست

همان گوشه‌ی خالی دلت که هیچ کس پیدایش نمی‌کند هیچ کس ...

آنجا را برای من کنار بگذار...
"منبع: از یک دوست"

نظرات 7 + ارسال نظر
مژده جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ

از جمع آوری اینهمه شعرهای زیبا ممنون. واقعا لذتبردم

دریا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ

سپاس
تمام دلنوشته هارو خواندم

پریا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

عااااالییییی

monire جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

ممنون از اینکه همیشه زیباترین هارو انتخاب میکنین..
به نظرم اینجا همه چی عالیه!....

دیوانه! چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.shalghamdivane.blogfa.com

ســــــــــــلام

من واقعا معذرت میخوام چرا من آدرسمو اشتباه ثبت کردم آخه چرا!!

حواس ندارم دیگه شرمنده

ممنونم از اینکه بی اعتنا نبودید و وب منو پیدا کردید

متشکرم از آمدنتون وبلاگمو روشن کردید

دیوانه! سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.shalghamdivane@blogfa.com

سلام

چند وقتی میشه که میام و دلنوشتهاتونو میخونم و لذت میبرم از جمع آوری این همه شعر زیبا

موفق باشید

دیوانه فقط مردی با موهای پریشان نمیتواند باشد .

دیوانه میتواند یک من باشد.

ل.م سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

ممنون از اینکه خوب انتخاب می کنید .


حالا هیچ!
حالا گو فرق میان پسین و هوای بارانی هم هیچ!
وقتی که من ترا دوست می‌دارم
نه چراغی به خانه بیاور
نه چتری که از کوچه ناشناسی بگذری،
سایه به سایه هر سنگی از اضطراب تو می‌فهمد
که کار از کار گذشته است.
حالا هیچ!
حالا تنها به تو می‌اندیشم
شاید تولد یک ستاره از خوابِ معجزه
مفهوم جفتِ جهان را
برای تجردِ این خسوف ... روشن کرد
( سید علی صالحی )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد