کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

درختان پر شکوفه بادام را دیگر فراموش کن

درختان پر شکوفه بادام را دیگر فراموش کن، اهمیتی ندارد

در این روزگار

آنچه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور

موهایت را در آفتاب خشک کن

عطر دیرپای میوه ها را بر آن بزن

عشق من، عشق من

فصل پاییز است...

 

"ناظم حکمت"

از کتاب: تو را دوست دارم چون نان و نمک

---------------------------------------------------------------------

دفتر عشق:

همین که عشق باشد

آن هم در حوالی تو

هر چقدر هم که پاییز باشد

بهاری‌ترین هوا سهم من است

"منبع: نت"

----------------------------------------------------------------


تهران، بوستان محله باغ فیض، جنب بزرگراه شهید ستاری

سه شنبه، 14 آذر 1391


نظرات 2 + ارسال نظر
لیلیا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

در حضور واژه های بی نفس
صدای تیک تیک ساعت را گوش کن
شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنی ////////////////////////////////////////////////........ , نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

امید عبادی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://ebadi-omid.com

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد