کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کیستی ای مهربان ترین؟

کیستی که من

اینگونه به اعتماد

نام خود را

با تو می گویم...

کلید قلبم را

در دستانت می گذارم

نان شادی ام را با تو قسمت می کنم

به کنارت می نشینم

و سربر شانه‌ی تو

اینچنین آرام

به خواب می روم؟

 

کیستی که من

اینگونه به جد در دیار رویاهای خویش با تو درنگ می کنم؟!!

 

کیستی که من

جز او

نمی بینم و نمی یابم ؟!!

دریای پشت کدام پنجره ای؟

که اینگونه شایدهایم را گرفته ای

زندگی را دوباره جاری نموده ای

پر شور

زیبا

و

روان

دنیای با تو بودن در اوج همیشه هایم

جان می گیرد

و هر لحظه تعبیری می گردد از

فردایی بی پایان

در تبلور طلوع ماهتاب

باعبور ازتاریکی های سپری شده...

 

کیستی

ای مهربان ترین؟

 

از: احمد شاملو

-----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

گرما یعنی
نفس های تو ،
دست های تو ،

آغوش تو . . . !
من به خورشید ایمان ندارم !!!

"منبع: نت"

 

نظرات 10 + ارسال نظر
الناداداشیان چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:12 ق.ظ

میتونم بگم من با شعرای شالمو زندم
استفادشون توی داستانم خیلی کاربردیه
شعر هاش حس عالی رو به ادم میده

خودم پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:11 ب.ظ

خوب بود

یه نفر دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:30 ق.ظ

نمیتونم حسمو بعد خوندن این اثر بیان کنم
جمله بندی و استفاده از کلماتش ادم رو به شعر نزدیک تر میکنه

پوریا بختو دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.newidea1394.blogfa.com

بسیار زیبا بود!

ه سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ

کلید خا نه ام رااااااااااااااااااااااااا نه قلبم را

نفس یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

آفرین به شاملو
و آفرین به شما...

... جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://gadflyinnet.blogfa.com

عالی!
واقعن از وبلاگتون لذت بردم!
و بی شک از شاملوی عزیز.

زهره شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

عاشقانه هایم را
فقط برای تو می نویسم
فقط تو باید بخوانی
نمیخواهم برای دیگران،
پندار انگاری در واژه هایم داشته باشم
قداستش به انفرادی بودنش است
پس ...
بی صدا بخوان
"خودم"

یاسین نجارزاده جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://sargashte20.blogfa.com

درود
دست مریزاد
ارزش کارتان بی نهایت است

یاعلی

شادی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.soote-delann.blogfa.com

من میتونم اینو واسه خودم بزارم تو وبلاگم ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد