کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به آنکه حتی دشنه‌اش را عاشقم!

چون دوستت می‌دارم
حتی آفتاب هم که بر پوستت بگذرد
من می‌سوزم
پاییز از حوالی حوصله‌ات که بگذرد
من زرد می‌شوم
عاشق می‌شوم
و تا کفش‌های رفتنت ‌جفت می‌شوند
غریب می‌مانم!
و تنها وقتی گریه‌ای گمان نمی‌برم در تو
من سبز می‌مانم...
که نیلوفرانه دوستت می‌دارم
نه مانند مردمانی که دوست داشتن را
به عادتی که ارث برده‌اند
با طعم غریزه نشخوار می‌کنند
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه دوستت می‌دارم ...

از: بهمن قره داغی

نظرات 5 + ارسال نظر
سروین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://Sarvin1363.blogfa.com

دلـــم

یڪـ چتــر مے خواهـد

و خیـابــانے بــِ درازاےِ تنـہـاییــم

ڪـِ زیـر آטּ قـدم بـزنـم

شــایـد ڪسے بے چتــر

در انتــہـاےِ خیابــاטּ، دلــش گـرفـتـہ باشـد . . .

ــــــــــ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

فوق العاده بود
واقعا ممنونم ازت

mina پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.isotonic.blogfa.com

سلام سلام صبح بارونی تون بخیر.ببخشید که دیر جواب میدم چند وقته کمتر میتونم بیام نت.شرمنده نمیدونم چرا نمیشه برای پست های اول نظر گذاشت!!!!!! داستانی که نوشتم برای خودم اتفاق نیفتاده ولی فکر میکنم خیلی هم دور از ذهن نیست دروغه اگه بگیم واقعی نیست!!!!!!! من همیشه از دیدن کامنت شما خوشحال میشم ممنون که به من سر میزنید

mahboobeh چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

عالی مثل همیشه.

قصه گیسو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://ghesegisoo.persianblog.ir/

درود برشما

نوشته هایتان زیبا بود .درضمن متشکرم از حضورتان دروبلاگم،موفق باشید.

ایام به کامتان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد