کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو غافلگیری رگبار بودی

تو غافلگیری رگبار بودی
و من
مردی که چتر به همراه نداشت ...

از: گروس عبدالملکیان

نظرات 3 + ارسال نظر
سروین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://Sarvin1363.blogfa.com

شعر

رهایی ست

نجات است و آزادی .

تردیدی ست

که سرانجام

به یقین می گراید.

و گلوله یی

که به انجام ِ کار

شلیک

می شود .

آهی به رضای ِ خاطر است

از سر ِ آسوده گی .

و قاطعیت ِ چارپایه است

به هنگامی که سرانجام

از زیر ِ پا

به کنار افتد

تا بار ِ جسم

زیر ِ فشار ِ تمامی ِ حجم ِ خویش

در هم شکند ،..

اگر آزادی ِ جان را

این

راه ِ آخرین است ...

و حال

در خیال،که رویاروی می‌بینم

سالیانی بارآور را که آغاز خواهم کرد!

خانه‌ئی آرام و

انتظار پراشتیاق تو

که نخستین خواننده هر سرود من باشی...

احمد شاملو

شیدا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.jieyar.blogfa.com

دوست داشتم مرد بودم
و عاشق می شدم
و این شعر رو از ته دل توی کوچه
برای عشقم فریاد می زدم !!!

بخدا عاشق این شعرم .
کاش مرد بودم ...

ayeh یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام
ممنون از این نوشته ی خوبتون و همین طور وبلاگ خوبتون
خوش باشبن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد