کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلتنگی هایم را دوست دارم...

دلتنگی هایم را دوست دارم
آن لحظه که به یاد تو هستم
و از دوریت دلتنگ میشوم
آن لحظه که از نبودن تو در کنارم
به آسمان و آسمانیان شکایت میکنم
و آن زمان که گریه های شبانه ام
مرحمی بر دل زخمی ام نمیگذارند
و
دوری این همه راه
و غیبت چشمهایت حس دیدن را 
از چشمهای من میگیرند
تمام این لحظات و دقایق را
دوست دارم
چون میدانم که تمام من
به یاد توست و از دوری تو گریان است
و باز میدانم در این دقایق
چقدر دوستت دارم
کاش عمق کلامم را درک کنی

 

"منبع: نت"

---------------------------------------------------------------

دفتر عشق:

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

خیالم کوچک نیست

تو بزرگی...    

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrshad سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ق.ظ

تمام حجم خیالم از تو لبریز است
خیالم کوچک نیست
تو بزرگی ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد