کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

این که به تو نمی‌رسم حرف تازه‌ای نیست

این که به تو نمی‌رسم حرف تازه‌ای نیست
مسیر آمدن و رفتن تو را آنقدر آمدم و دست خالی برگشتم
که کفشهایم از التماس نگاهم شرمنده شدند!
این که دیگر نمی‌آیی و من بیهوده این لحظه‌های خسته ملول را انتظار می‌کشم
تا شاید فردایی بیاید که تو دوباره برگردی
چیز کمی نیست
و تو هیچ گاه برنمی‌گردی تا ببینی
اینکه هیچ کس نمیداند من در انتهای سکوت حنجره ام آوازهای قدیمی تو را
به سوگ نشسته‌ام و لحجه دروغین نفرتم روی لحظه‌های خوش گذشته‌ام چنبر زده
درد کمی نیست
خورشید هیچ گاه در سرزمین یخ‌بندان قلب تو طلوع نکرد نتابید
و دریاچه قطبی چشمان تو را آب نکرد
هیچ پرنده ای روی شاخه‌های دلت ننشست، نخواند و نپرید

و من بیهوده در انتظار آخرین معجزه بودم و چه دیر فهمیدم.....!؟


"منبع: نت"
---------------------------------------------------------------------------
دفتر عشق:
پیــراهنــی را کــه بــوی تــو مــی‌داد، در آوردم! حــالا تــو بگــو، بــا تنــم چــه کنــم!
نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://nazaninssss.blogfa.com

عالی بود.همه شعرهاتون و متن های زیبای زیر اون زیبا انتخاب شده بود.آفرین.شما رو لینک کردم

بهــ ـار سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

بسیار زیبا...سپاس

قخغش سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.romantick.blogfa.com

شـآیــَد تـــــُ

سُکوت مـیآن ِ کـَـلآمـَـم بـآشے

دیده نـِـمـیشـَـوے

امآمـن، تُـــــ را اِحـساس مـیکـَنم

شـ ـایـ ـد تُــــــ

هیاهـوے قـــَلبـم باشے

شِنیدهـ نمیشوے

اما من، تـُـــ را نـفس مـیکشم ....

علی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام....به تازگی با وبلاگتون اشنا شدم و باید بگم که وبلاگ خوب و پرمحتوایی هست...دستتون درد نکنه...ادامه بدید....بسیار عالی

حدیث دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلااااااااااااااام احوال شما خوبی؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد