کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بر من خرده مگیر...

بر من خرده مگیر
اگر پنجره را به روی
آفتاب همیشه مهربان با من
می بندم
اگر سرگردان می شوم
در خیالی
که مچاله شده است
کز کرده است بی تو
و اگر ماه هاست
نگاه نکرده ام
به آسمانی که "تو" اش
کم است
نفس های من
به سوی تو
بال و پر می زند
بر من خرده مگیر
همیشه همین است
روزهای بی عشق من
روزهای بی تو ...


شعر از: وفا

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://fatemehmaman.blogfa.com/

خسته نباشید عالی بود.

نارمیلا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://narmila.blogfa.com/

روزهای بی تو

روزهای ِ بارانی ِ منست

اگر آفتاب نیستی

آسمان باش

تکیه گاه ِ ابرهای ِ گریه ام

برای ِ هر فصل دلتنگی...

پری سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

نگاه رابال می دهی تا باز مرا
در آن سوی هیچستان به خاک کشی
چه مظلومانه بی رحمی
و
نمی اندیشی
مقابل دستان قطبی ات در جیبهای من چقدر
عشق باید
تا یک سبد لبخند برایت به ارمغان بیاورم
ناز نگاهت
چشمها را مهربان کن.

سروین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

تو می رفتی نمیدیدی

که من پشت سرت هستم

تو دنبال کسی بودی

من اما دل به تو بستم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد