کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

یغما گلرویی؛ شعر سه

در دایره ی تاریک فنجان فال
عکس فانوس ستاره و عطر اطلسی افتاده است
شاید شروع نور
نشانه‌یی از بازگشت نگاه گرم تو باشد
باید به طراوت تقویم های کهنه سفر کنم
تقویم ناب ترین ترانه ی نمناک
قویم سبزترین سلام اول صبح
تقویم دور دیدار بوسه و دست
شاید در ازدحام روزها
یا در انتهای همان کوچه ی شاد شمشادها
شاعری دلشکار را ببینم
که شیرین ترین نام جهان را زیر لب تکرار می کند
و تلخ می گرید

 

"یغما گلرویی"

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشقانه های حوا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

ما آدما همیشه صداهای بلند رو می شنویم

پر رنگ ها رو می بینیم و کارای سخت رو دوس داریم .

غافل از این که خوبا آسون میان

بیرنگ می مونن و بی صدا میرن

کاوه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://harper.blogsky.com

من اگر در وبلاگتون نظر دادم واسه این نبوده که شما هم در وبلاگ من نظر بدین.
من از مطلب که خوشم بیاد حتماً بهش نظر میدم

سروین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سیه چشمی به کار عشق استاد،
به من درس محبت یاد می داد.
مرا از یاد برد آخر ولی من
بجز او عالمی را بردم از یاد...
................................
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد