کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حالم خوب است...

حالم خوب است،

هنوز خواب می بینم ابری می آید

و مرا تا سر آغاز روییدن بدرقه می کند

تابستان که بیاید نمی دانم چند ساله می شوم

اما صدای غریبی مرتب می خوانَدم :

تو کی خواهی مرد!؟

به کوری چشم کلاغ؛ عقابها هرگز نمی میرند .

مهم نیست  !

تو که آن بید لب حوض را به خاطر داری !

همین امروز غروب

برایش دو شعر از نیما خواندم

او هم خم شد بر آب و گفت :

گیسوانم را مثل «ری را» بباف.

 

از: سید علی صالحی

--------------------------------------------

 

دفتر عشق:

مــثل سه طره ی
بافه ی یک گیسو
بــه هَم تنیده شدیـم
من، تو و رویاهامان . . . /

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://matroke.blogsky.com/

:)

از یک انسان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

من حالم خوب نیست ... دل کلاغ ها خنک شد ... نمیدام شاید خودم کلاغ بوده ام ...

ل.م شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

وقتی که تو نیستی
من نمی دانم برای گم و گور شدن
به کدام جانب جهان بگریزم.
(سید علی صالحی)

نه اینکه این قطعه رانداشته و نگذاشته باشید...ازتکرارش لذت می برم، این قطعه با دل من حرف میزند.

مریم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام بر نیمای عزیز
اینبار به امید خدا تصمیمان جدی جدی است

مهسا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://fekreajib.blogsky.com

مسافر کناری‌ام که پیاده شد
پنجره‌ای گیرم آمد
باقی مسیر را گریستم ...
لیلا کردبچه

شاهزاده جوان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

...
اما تو باور نکن

ساده دل پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://Overcast.blogfa.com

سلام ...مرسی برای مامتای قشنگتراستش باید از اکسپلولر برین....هم باز میشه و هم آهنگ و دریافت میکنین......
دلم برای دوستام تنگ شده بودااااااا!!!!
شب بخیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد