کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بهار که پرستوها می آیند...

بهار که پرستوها می آیند من کوچ میکنم.

مقصد من شهر آرزوهای آبی ست.

بهار که بیاید شکوفه ها ناخواسته میشکفند

و من با چمدانی پر از برف به سوی خورشید می روم.

لحظه ی ناب دل کندن از نداشته هایم

و خداحافظ ای داشته های من:

شالیزار

جنگل

دریا

و نیلوفر.

تو را هم میبرم نیلوفر

اما آنجا مرداب نیست.

آنجا آسمان هم دریایی ست.

بهار که بیاید من میروم و نارنجها بهاری میشوند.

می روم به جایی که هر قطره ی باران دریچه ای به دریاست.

آنجا هوا آبی ست

خدا آبی ست

و چشمهای من انعکاس دنیایی لبریز از آبی ست.


شعر از: امین آزاد

-------------------------------------------------


پ.ن: ** نوروز بر همه شما خوبان مبارک **


نظرات 3 + ارسال نظر
دنیاتاابدیت آبی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:01 ق.ظ http://www.bloodorange94.blogfa.com

خداحافظ داشته های من وو
به به چه شعرآبیه خوبی

سارا شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام ؛روزگارتون زیبا؛اگه امکانش هست بازم از نوشته های آقای امین آزاد رو بذارید،واقعآ زیباست
ازتون ممنونم

بله نوشته هاشون ساده و زیباست و به دل میشینه
متاسفانه وبلاگشون دیگه آپ نمیشه (نمیشد) و ازشون بی خبرم!

سپیده چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

شعر قشنگ ـ آهنگ عالی
دمت گرم وبلاگ خوبی داری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد