کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سلام ؛ حال من خوب است

سلام ؛ حال من خوب است
ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور
که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند . . .
با این همه اگر عمری باقی بود
طوری از کنار زندگی می گذرم
که نه دل کسی در سینه بلرزد
و نه این دل نا ماندگار بی درمانم . . .
تا یادم نرفته است بنویسم:
دیشب در حوالی خواب هایم ، سال پر بارانی بود . . .
خواب باران و پاییزی نیامده را دیدم
دعا کردم که بیایی
با من کنار پنجره بمانی ، باران ببارد
اما دریغ که رفتن ، راز غریب این زندگیست
رفتی پیش از آن که باران ببارد . . .
می دانم ، دل من همیشه پر از هوای تازه باز نیامدن است !
انگار که تعبیر همه رفتن ها ، هرگز باز نیامدن است
بی پرده بگویمت :
می خواهم تنها بمانم
در را پشت سرت ببند
بی قرارم ، می خواهم بروم ، می خواهم بمانم ؟!
هذیان می گویم ! نمی دانم . . .
نه عزیزم ، نامه ام باید کوتاه باشد
ساده باشد ، بی کنایه و ابهام
پس از نو می نویسم:
سلام! حال من خوب است
اما تو باور نکن

. . .


شاعر: ناشناس

با اقتباس از شعر سید علی صالحی

--------------------------------------------------


+ شعر سید علی صالحی را اینجا بخوانید.


نظرات 4 + ارسال نظر
mahan پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.mehrave22.blogfa.com

سلام

ممنون از انتخاب شعرهای زیبا

این شعر از سید علی صالحی است در مجموعه اشعارش چاپ شده و از دفتر شعر نامه ها هست.

که این شعر و الباقی دفتر شعر را خسرو شکیبایی هم به زیبایی دکلمه کرده است

این شعر متفاوت از شعر سید علی صالحی هست. همانطور که در ذیل شعر آمده: "با اقتباس از شعر سید علی صالحی" گفته شده.
سپاس

[ بدون نام ] دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

به به !!!
عالی بود
مرسی از نظری که گذاشتی . حرفت واسم جالب بود

مهسا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://fekreajib.blogsky.com

سلام.من هروز وبتونو نیگا میکنم

عالیه

ماه دیس دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://mahdarbaran.persianblog.ir

ظاهراً این روزها حال خوب کسی را نباید باور کرد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد