کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عطر تو...

گاه می خواهم فرار کنم

از تو، از خودم

اما به کجا؟

هوا هم بوی تو را می‌دهد

یک، دو، سه...

نفس را در سینه حبس می‌کنم

چشمانم را می‌بندم

پلک هایم را محکم می‌فشارم

تصویر تو لحظه به لحظه پررنگ‌تر می‌شود

بوی تو در سرم می‌پیچد

مست می‌شوم

دستانم را به زاویه نود از بدنم باز می‌کنم

می‌چرخم، می‌چرخم، می‌چرخم

بر مدار زمین برخلاف عقربه‌های ساعت

مست می‌شوم... گیج می‌خورم

انگار نفس را با تو یکجا بلعیده‌ام

یک، دو،‌ سه...

آه می‌کشم

معلق می‌شود یادت...

و عطرت یکجا در هوا مست می‌شود

 

"منبع: اینترنت"

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.dokhtareroyaei.blogfa.com

گاهی چرا دوست دارم قایم بشم
قایم از زندگی
قایم از چشمانت
اما من اگه قایم بشم تو دنبالم میای.......؟

نرگس سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://151349.blogfa.com

تو که ازمن دور می شوی
مدار زمین هم گیج می شود
که چگونه بچرخد تا تو را به من برساند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد