کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا ببخش

مرا ببخش

که با دوری ات

زنده ام

هنوز...!


از: کیکاووس یاکیده


نظرات 5 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ق.ظ

این شعر در کتاب کامران رسول زاده با نام "فکر کنم باران دیشب مرا شسته، امروز توام" امده است. حالا شما به اشتباه به نام کیکاوس یاکیده نوشتید؟ یا ... ؟

من الان تمام کتاب "باران دیشب ..."‌رو نگاه کردم. این شعرو رو ندیدم!
اگر مطمئنید آدرس صفحه رو بدید لطفا.
سپاس

کوثر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

عالیییییییییی [:

مهسا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

آخی...خیلی قشنگ بود.

نسترن شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ http://loveking.blogfa.com

سلام من عاشقه آقای یاکیده ام خیلی با حالن مخصوصا تو هوش سیاه ۲ یعنی من واقعا حال میکنم با این شعراش و فیلم هاش

samaneh سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

کیکاووس یاکیده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد