کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

لکنت

هربار به تو فکر می کنم

یکی از دکمه هایم شل می شود

انقراض آغوشم یک نسل به تأخیر می افتد

و چیزی به نبضم اضافه می شود

که در شعرهایم نمی گنجد

 

کافیست ترا به نام بخوانم

تا ببینی لکنت عاشقانه ترینِ لهجه هاست

و چگونه لرزش لب های من

دنیا را به حاشیه می برد

 

دوستت دارم

با تمام واژه هایی که در گلویم گیر کرده اند

و تمام هجاهای غمگینی

که به خاطر تو شعر می شود

 

دوستت دارم با صدای بلند

دوستت دارم با صدای آهسته

دوستت دارم

و خواستن تو جنینی است در من

که نه سقط می شود

نه به دنیا می آید

 

"لیلا کردبچه"

صدایم را از پرنده های مرده پس بگیر / انتشارات دفتر شعر جوان / سال 89



نظرات 10 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.otisa.ir

عالی (20)
دوستت دارم با صدای بلند
دوستت دارم با صدای آهسته
دوستت دارم
و خواستن تو جنینی است در من
که نه سقط می شود
نه به دنیا می آید

یه لکنتی درمونده چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود من که اشکم در اومد
دعا کنین لکنتم خوب بشه
مرسی

برای شما آرزوی سلامتی می کنم دوست من

مهران پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

20 فقط همین

ساربان شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

من با خوندن این شعر شاعر شدم

سمانه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

دوستت دارم با صدای بلند

دوستت دارم با صدای آهسته

دوستت دارم

و خواستن تو جنینی است در من

که نه سقط می شود

نه به دنیا می آید

***

خیلی قشنگه
ممنون

mojgan شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

kheilii ziba & aliii & delneshiin bood.
kheilii mer30

الینا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

اونقدر دلنشین و ملموس مینویسی که هر چه شعرهات رو میخونم ، سیر نمیشم عزیز دلم
قلمت توانا و سرت پرشور باشه همیشه

لیلا جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ


با اجازتون تقدیم کردم به محبوبم

محمد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

بسیار لذت بردم عزیز زیبا و دلنشین

لیلا کردبچه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ http://shearkord.blogfa.com

ممنونم عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد